Smart Chain Holder

Smart Chain Holder adalah seperti produk-produk chain holder yang lain, cuma kali ini pengubahsuaian dilakukan seringkas yang boleh. ini dilakukan supaya kos pembuatan  dan kos jualan dapat dikurang se minima yang boleh. Objektif produk ini tetap dikekalkan iaitu memegang rantai ketika wheel set dikeluarkan dari frame.


Dimana kita selalu menggunakan alat ini ? 
pada kebiasaan kepada pengguna rear rack akan membuka kedua-dua tayar basikal apabila ingin membawa lebih dari 1 basikal. ini kerana ingin menjaga body kereta dari rosak akibat bebanan tayar basikal. yang pasti rantai yang tergantung terpaksa diikat dari mengena body kereta disamping pemandangan yang kurang enak di pandang oleh pengguna-pengguna jalan raya lain. Basikal Mahal tapi kurang kemas dari segi persembahan membawa basikal dengan kereta.

Memperkenalkan
SMART CHAIN HOLDER
buatan tempatan


Bahagian utama menggunakan material Aluminium padu yang dimesin secara konvensional. Smart chain holder diikat pada frame hanya menggunakan Bolt dan Nut serta Spacer sahaja.


Chain holder yang boleh dilaras mengikut kesesuaian gear terakhir selepas dibuka

rekaan yang bersahaja tanpa perlu rekaan yang kompleks.

Smart Chain Holder : SCH1 - RM10

Smart Chain Holder : SCH2 - RM20
Bahagian SCH2 menggunakan 100%  aluminium , dimana bolt dibuat dengan permukaan pemegang /pengetat yang menggunakan Knurling process . dimana ia boleh diketat dengan tangan berminyak tanpa perlu bersusah payah mencuci tangan apabila ingin mengetat nya

SMS saya 0194642478 untuk tempahan

Categories: